Conversie optimalisatie

Uw bezoekersstroom optimaliseren voor extra conversie

Met conversie optimalisatie zorgt u ervoor dat u inspeelt op het keuzegedrag van uw bezoekers. Bijvoorbeeld: blijkt uit een opgezet experiment dat een groter percentage bezoekers van uw website of webshop de voorkeur geeft aan een bepaalde pagina indeling, een bepaalde kleur button, of de opzet van een call-to-action tekst? Dan is dit reden voor optimalisatie in bijvoorbeeld een pagina of afrekenproces.

Inlustris – online marketing identificeert op basis van Google Analytics uw conversie en stuurt vervolgens op concrete optimalisatie.

Stel uw vraag online

Wij voorzien u graag vlot van duidelijke en complete informatie over onze producten. Vragen staat altijd vrij!

Wat zijn de uitgangspunten?

  • Verkeersstromen per apparaat inzichtelijk maken
  • Betere prestaties (conversie) uit dezelfde verkeersstroom
  • Prestaties per pagina door inhoudsexperimenten analyseren
  • Concrete actiepunten voor verbetering opstellen
  • Implementatie van de actiepunten

Extra conversie genereren?

Laat het ons weten via onderstaand formulier!

Uw e-mail adres (verplicht)

Uw bericht